duminică, 14 august 2016

Companiile din România vor să implementeze sistemul tichetelor de masă electronice



Rezultatele studiului realizat de Up România prin institutul de cercetare de piață GFK putem observa cum companiile din țara noastră au luat o nouă decizie de schimbare.

În urma aflării rezultatelor studiului de satisfacție a clienților, se pare că un procent de 55% din companiile din România cunosc bine și foarte bine condițiile necesare implementării sistemului de tichete de masă electronice. 40% chiar au în vedere trecerea către acest tip de sistem.

Mai mult, deși au avut un start timid în implementarea acestui nou program de plată, tot mai multe companii se informează referitor la acest sistem. Beneficiile lui sunt: alimentarea mai simplă și rapidă a cardurilor, online, facilitățile logistice (o singură comandă a cardurilor la fiecare patru ani), lipsa taxelor patronale și salariale.

40% dintre angajați apreciază utilizarea fracțiilor din valoarea unui tichet de masă pe când 37% apreciază rapiditatea plăților prin tehnologia contactless. Elena Pap, director general Up România a declarat: ,,În opinia mea, un lucru este acceptat de toată lumea: pe orice fel de suport ar fi ele, tichetele de masă sunt un beneficiu care ajută la motivarea angajaţilor şi la creşterea performanţei individuale şi colective. Ambele sisteme, hârtie şi electronic, sunt extrem de simplu de gestionat, iar companiile cu care lucrăm s-au convins că pot găsi în noi un sprijin care să le ofere atât soluţii de motivare a salariaţilor, dar şi consultanţă. În ceea ce priveşte tichetele de masă electronice, ne asigurăm partenerii prezenţi şi viitori că sistemul este simplu de implementat, uşor de gestionat, iar noi le suntem alături şi îi vom consilia în permanenţă".

Tichetele electronice vor avea aceleași facilități precum au și cele din hârtie: scutirea de taxe, deductibilitatea la plata impozitelor, cost pentru angajator cu 40% mai mic comparativ cu suma în numerar. Elena Pap subliniază: ,,Companiile au toate motivele să privească cu încredere acest nou suport pentru tichetele de masă. Fiind vorba de o nouă tehnologie, acestea vin împreună cu beneficiile erei digitale în care ne aflăm adică, interacţiune şi informare rapidă, virtualizare, simplificare".

Comanda cardurilor se va face la fiecare patru ani iar alimentarea lor se va realiza printr-o platformă online, numită Cheque Online, accesibilă angajatorilor, partenerilor lor dar și angajaților. După crearea unui cont online angajații pot urmării istoricul tranzacțiilor, numărul, valoarea și valabilitatea tichetelor de masă pe suport electronic în magazinele partenere.

Se dorește creșterea transparenței prin adăugarea serviciului SMS prin care deținătorul cardului va fi mereu informat atunci când contul său este alimentat, în SMS îi va fi dată și suma disponibilă. Cardul de masă Up are și o aplicație care poate fi descărcată de oricine prin App Store și Google Play.

În anul 2015 grupul Cheque Dejeuner a devenit Grupul Up și se ocupă de comercializarea cecurilor și cardurilor sau aplicațiilor mobile în 17 țări.

Sursa: http://stirile.rol.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Author

5/Stiri/feat-slider

Recent

loading...